Wednesday, September 24, 2008

Min fot er satt ned!

Jeg vil ikke være enig! Jeg nekter herved å ende opp som et menneske som nikker og samtykker! Jeg velger å sette minst en fot ned for å la meg sosialt kue til å delta i samtaler jeg finner unødvendige - unødvendige fordi de er intetsigende/diskriminerende/handler om bleier/er fordummende. Nei, jeg mener ingenting om at noen er ute av et tv-program, men jeg mener masse om at bra band skal ha sin siste konsert. Jeg vil rett og slett ikke bare flyte med.

Lett passiar høres i rommet, det tygges og nesten-slurpes og stemmer summer sammen.

Så høres en stemme, akkurat høyt nok til at flere en tre hører den.

Fnutt: Nei, jeg syntes ikke var ekkelt med sanitetsforholdene i Karachi. Det går fint an å gå på do uten papir.

Sånn!

*phu*

Lunsj i ny kantine er tøft...

2 comments:

Anonymous said...

Hurra, to hittil uleste skrifter. Du skriver som en ørn, gjør du. :)

Fnutopia said...

Tusen takk, nå ble jeg glad :-)