Tuesday, August 01, 2006

Ikke i min verden!

I en perfekt verden vil det ikke forekomme følgende - iallfall ikke på en og samme dag:


  • Veps som flyr rundt pizzakjøpested
  • Veps som flyr mellom solbrilleglasset og øyet mitt
  • Veps som skaper vill panikk i pizzakø på Ekebergsletta
  • Onde barn som ler av dødstruetFnutt med veps mellom solbrilleglasset og øyet
  • Brus i pappkrus som, i det øyeblikket den blir satt på bakken, faller
  • Hund som stikker hodet ned i naboens pappkrus med brus og forsøker å drukne seg selv i Cola Light
  • Skrubbsår, også kjent som djevelsår, som begynner å piple verk og blod
  • Behandling av djevelsår, i regi Fnutt, som ender med, om mulig, mer smerte
  • Djevelsår som nå kommer til å være en usannsynlig synlig plett på mitt ben - til evig tid skulle jeg tro
  • Pugging av ukedager på italiensk - de har ingen logikk som tiltaler Fnutt
  • Oppdagelse av at det fremdeles er 14 dager til lønn
  • Fremdeles tenke på veps som fløy mellom solbrilleglass og øye...

Måtte det komme mange, mange dager som dette! Og jeg håper virkelig det kommer en kjempeedderkopp krypende opp i sengen min i natt!

No comments: