Monday, January 15, 2007

Mørkevinter

Jeg vil være i fred! Jeg vil ikke snakke med alle og enhver!
Dette konseptet fungerer ganske dårlig, verden rundt meg vil rett og slett ikke akseptere at jeg har en særdeles innadvent periode. Samfunnet ser på meg som en middels avviker, opplagt med varige sjelelige skavanker...

Jeg siler alle mine telefoner, og blir nesten ilter når folk ringer to ganger på en dag... Skulle det ringe ett ukjent nummer, ler jeg hånlig mot min mobil og rister oppgitt på hodet.
Jeg prøver ikke å være ekkel, ikke være kjip eller avvisende! Det er bare det at jeg ikke forholder meg til alle disse menneskene akkurat nå. Det er mange av dere som er både hyggelige og vennlige og sikkert bryr dere om meg - men akkurat nå liker jeg å være i mitt eget univers.

Men jeg kommer sikkert ut til våren!

No comments: