Wednesday, January 17, 2007

Fornøyd, hårpleie og pensjon...

Min selvvalgte semi-isolasjon viser seg å medføre frukter. I form av en anelse energi til å utføre oppgaver som lenge har vært forsømt.

Her jeg sitter nå har kroppen min blitt utsatt for klorvann med medfølgende uvante ben- og armbevegelser. Den har blitt satt i et lite rom med fryktelig varm luft og påfølgende kald dusj. Enn så lenge har ikke kroppen slått seg vrang, men den sender tvert imot signaler til hjernen om at dette var en artig adspredelse.

Hjernen på sin side har fått sett mer kroppshår og fete kvinne-og mannskropper enn godt er, og innser at klorvannshaller tydelig tiltrekker seg mennesker med avslappet forhold til fett og intimhårpleie. Noe hjernen min finner litt snodig, men den har slått seg til ro med at det er vel bare slik det skal være i en klorvannshall.

Vel, tilbake i heimen har kropp fått koblet ut og hjernen har hatt overskudd til å lese gjennom fiffig lektyre som "din fripolise og alternativ sparing til pensjon". De hjernecellene som ikke la seg inn til rehabilitering for "skade av overdrevent vokseninnhold i tilværelse", satt sammen artig mail til fripolise/pensjon/kjipe-kjedelige-menn-i- grå-dresser firmaet, om hva de ville anbefale at jeg gjør med disse papirstykkene de har sendt meg.

Så...nuh føler jeg at jeg har bidratt nok i dag og trekker meg tilbake i hiet mitt!

No comments: