Wednesday, January 09, 2008

Deilige januar!

Nok et år - jeg er en julesurvivor. Og når man har gjennomlevd denne helvetestid på jord, kommer januar. Januar er sannelig en fantastisk måned, særlig i Tigerstaden og får vår Fnutt.

La meg liste opp bedrøvlighetene som har inntruffet til dd:

* Det er januar. Og ja, det er grunn nok til å komme på listen.
* Jeg kommer til å bli et tall eldre i år, og det blir jammen stas.
* Hunden min er liten. Slaps, søle, asfaltgørr fra meningsløse
mennesker med pigger og bil gjør henne til en gjørmepøl etter hver tur.
* Entrer jobb hvor jeg skulle ha vært i paradis, men møter tagga vinduer og overvømmelser.
* Har fått flott smerte i kneet, som gjør at jeg regner med at slutten er nær.
* Vært på MR-scanning for hodepine som har blitt min ubudte venn. Slutten er nærmere.
* Klesvaskhaugen er ikke borte etter ferie i klimahøl.
* "Feiret" romjul i bergen, se punkt over.
* Jeg er fremdeles på Knatten.

Såh, her står lyspunktene i kø og jeg regner med at februar blir enda bedre.

No comments: