Thursday, June 11, 2009

En mulig gjenoppliving?

Joda, det har blitt sagt før og jeg sier det igjen. Tenk hvor artig det kunne vært å gjennopplivet denne blogg? Mulig dette blir et forsøk på det.

År 2009 har tema "reinvent Fnutt", litt sånn av kjedsomhet av selv og et genuint ønske om å sjekke ut mulighetene for å se om endringer kan være av det gode.
Så langt har dette medført en dristig hårklipp og oppsigelse. Altså, jobben min har gått rett til villhundene og skuta har sunket uten håp.

Akkurat det er litt i overkant av hva jeg hadde tenkt med reinvent..... Det var ikke jobben det var noe kjedelig med. Tanken var nok litt mer "hm, kanskje jeg skal bleke tennene og finne en ny spennende hobby". Men nå altså kan jeg jo ha kjempegleden av å finne en helt ny flunkende jobb i dette enkle markedet som er der ute for tiden. Topp!

Såh.... Be careful for what you wish for, you just might get it...

2 comments:

ketil said...

Go go go!
Lenge stille her.

/ketil :-)

Unknown said...

Yey! Hurra for leser :-)