Wednesday, January 31, 2007

Fetisher

Mange har en eller annen fetish. Lakk, lær, sko, tåsuging, iskrem, bondage - det er en stor verden av hva mennesker liker og ikke liker. Og uten å avsløre mine egne preferanser, har jeg observert et rart fenomen...

Hunden min har fetisher. Hvor vanlig dette er vet jeg ikke, men i over et år nå har jeg observert min lille pelsdott. Det startet ganske uskyldig med lek med ulltøffel. Lite visste jeg hvor dette skulle bære hen. Nå humper hun rundt på den samme ulltøffelen flere ganger daglig. Ja, det er en jentehund...
Har hun for eksempel vært på besøk hos noen andre, løper hun rett bort til ulltøffelen og humper ivei så tunga slenger og pesingen minner om noe man kan se på film... Dette har ført til mang en latter fra mine bekjente, for hun humper på enhver tøffel som kommer i hennes vei.

I helgen var vi i lystig lag, og vertskapet hadde sånne sorte monstertøfler med klør. Min lille øyesten gikk bananas og samlet begge monstertøflene til en stor monstertøffellump med klør, før vill humping pågikk til almen forlystelse. Det er i slike øyeblikk jeg lurer på hvorfor jeg ikke har gullfisk..

Vel, humpingen har jeg vent meg til og på en måte akseptert som en del av psykohundens manglende sexliv.

Det er da jeg oppdager en ny fetish... Matmors høye støvler - gjerne i skinn.
Pelsdott har saueskinn, kaninskinn, pledd, spesialdesignede hundeliggeting, myk sofa og seng, men hva velger hun?

Jepp, mine høye støvler i svart skinn. I den kalde gangen ruller hun rundt og smyger seg nesten inn i matmors skinnstøvletter og ser skammelig fornøyd ut. Hva som er attraktivt for pelsdott med dette vil jeg ikke forholde meg til engang - jeg konstaterer bare at det er mulig at hennes ligge-i-sengen-med-matmor privilegie snart blir inndratt...

2 comments:

Anonymous said...

Haha! Den var bra. Kinky hund! :)

Fnutopia said...

Hun er et skikkelig sjarmtroll til tider... Det har vært opplevelser med truser som er funnet i skittentøyet, men det har jeg nesten klart å fortrenge...