Friday, June 19, 2009

The kindness of strangers

Sånn rett før jeg sniker meg avgårde, nei vent! Jeg sniker ikke, jeg tripper fornøyd mot festlokalet og ventende glass med vin. Det er en viss stor forskjell på akkurat det!

Men iallfall - det er alltid noe og noen som dukker opp når man kanskje minst venter det og man egentlig ikke forventer at verden skal kunne vise seg fra noe annet enn vranga. I dag har vært en sånn dag, en ny liten luke er kanskje åpnet, og det sender gåsehud nedover ryggen min og gir meg muligens et snev av tro på karma igjen. Om luke klaskes igjen og ikke var på gløtt allikevel så er det faktisk greit, det er noe med å svinges i en retning hvor det er mange muligheter som er dagens opptur!
Kryptisk? Jess, men så vil jeg ikke jinxe meg selv heller. Bare glad nå!

Velvel, så var det da dags for en prestasjon i godt kollegialt samhold som venter og jeg regner med at det meste vil føles bedre etter et fingerbøl vin eller to. Nå: på med festfjes!

No comments: